Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn facturen vinden?

 

  1. In je e-mailgeschiedenis
    Na een boeking bij Airbnb ontvang je de factuur altijd in je mailbox. De eenvoudig zoekterm ‘Airbnb factuur’ of ‘Airbnb receipt’ levert in bijna alle gevallen een overzicht van al je Airbnb facturen op.

     

  2. In je Airbnb account
    Als je inlogt bij Airbnb vind je onder het tabje ‘reizen’ al je geboekte verblijven. Als je vervolgens de volgende stappen volgt krijg je de facturen eenvoudig boven water:
    1. Klik een geboekte reis aan;
    2. Druk op ‘details weergeven’;
    3. Scrol in je reserveringsgegevens naar ‘totale kosten’ en klik op ‘factuur ophalen’;
    4. Er opent een nieuw tabblad met je factuur. Let op: je kan de factuur alleen opslaan door op ‘printen’ te drukken, vervolgens op ‘afdrukken’ en dan opent een venster om de factuur op te slaan;
    5. Sla de factuur op.

Waar geef ik toestemming voor wanneer ik akkoord ga met de voorwaarden?

Door het invullen van het formulier op de website en het uploaden van de facturen geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens voor genoemde doelen (zie privacy statement). Nadat wij je ingevulde formulier hebben ontvangen zullen we je nogmaals vragen of je akkoord gaat met de verwerking van je gegevens. Je kunt deze toestemming altijd intrekken. 

Voor een uitgebreide toelichting op bovenstaande verwijzen we je graag rechtstreeks naar onze privacy statement.

​Hoe lang gaat het duren voordat ik iets hoor van Servicekostenclaim BV?

 

Wij proberen om met Airbnb tot overeenstemming te komen. Dat kan (veel) tijd kosten en je moet er rekening mee houden dat het geruime tijd kan duren voordat Airbnb tot betaling overgaat. We informeren je periodiek over de voortgang.

​Kan ik na het uploaden mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?

 

Ja. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van je persoonsgegevens sturen naar info@servicekostenclaim.nl. Na ontvangst van je e-mail helpen we je graag verder. 


 

Staat je vraag hier niet tussen? Stuur gerust een e-mail naar info@servicekostenclaim.nl en wij zullen je vraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. 

© 2020 Servicekostenclaim.nl